Tu cu cine bei un vin bun?

Hello lovers!

Vreau sa va scriu un articol ceva mai personal. Sa dau o bucatica din mine si sa o arunc in acest ocean virtual. Daca tot vin sarbatorile, sunt sigura ca si voi va aflati in acelasi impas ca si mine, si anume, ce cadouri sa luam celor dragi.

Inainte sa ajungem la acest subiect, si sa disecam toate optiunile de cadouri, as vrea sa va povestesc despre o dorinta.

Imi doresc foarte mult sa o cunosc pe Ellen Degeneres. Femeia aceasta este fantastica si iubeste extrem de mult jocurile si dansurile, buna dispozitie, umorul de calitate; ce mai, e geniala. Emisiunile ei au fost primul imbold in a renunta la televizor, sau ma rog, la cablul TV. O admir foarte mult fiindca transmite o stare de bine generala, indiferent de public. A cucerit toata lumea si cu un ochi zambesc, fiindca sper ca acesta sa fie si viitorul nostru intr-o buna zi, dar cu celalalt sunt trista fiindca imi dau seama cat este de departe televiziunea romana de acest nivel.

Am observat in cateva emisiuni ca este fan tequila si vodka. Acestea sunt bauturile ei preferate si nelipsite din serile de jocuri organizate la ea acasa sau pe platourile de filmare. Eu insa, prefer vinurile bune, cu traditie. Asadar, visul meu este sa avem o seara dedicata jocurilor si povestilor nelipsite despre experientele cu invitatii ei fenomenali, la un pahar de vin, in fata unuia dintre cele 9 seminee pe care le are in casa. As vrea sa imi povesteasca despre cum a fost sa primeasca o medalie de onoare din partea Presedintelui SUA Obama, cum este Oprah in realitate, si cum de a devenit prietena foarte buna cu P Diddy, Justin Timberlake si Jennifer Aniston.

Tot la un pahar de vin as vrea sa ne jucam The 5 Seconds Game sau The Idiot Test si sa radem cu o pofta nebuna. Cred ca Ellen este cea mai buna companie, o femeie inteligenta, frumoasa si ambitioasa. Presupun ca ea ar alege un vin rosu, bun si aromat si deja pot sa imi imaginez cum tine paharul si cum i se zareste de sub manseta ceasul ei preferat. Eu as alege un vin alb, acompaniat de branzeturi fine.

Asadar uite, cu ajutorul unui exercitiu de imaginatie, ne-a venit si o idee foarte buna de cadou: un vin bun, cu traditie. Va sugerez sa va indreptati atentia catre cele de la Vincon din gamele Comoara Pivnitei si Oenoteca. Va las aici un link sa vedeti exact despre ce vorbesc si de ce cred ca acesta ar fi un cadou formidabil:

 

comoara-pivnitei

120412-10059-wine-480x360

Lasă un comentariu