Euphoria Biergarten – Review

Hello lovers!

Revin cu un nou articol despre un restaurant cu traditie in Cluj. Am fost saptamana aceasta la Euphoria Biergarten, alaturi de cativa prieteni si a fost o experienta tare placuta.

Restaurantul este locat intr-o cladire tare frumoasa, chiar langa Parcul Central. Vara, dispun de o terasa chiar langa strada principala, de aproximativ 20 de locuri, si una in spate, in curte, mult mai mare. Restaurantul in interior este incapator, cu mese de diferite marimi, perfect pentru grupuri mari.

Are mese atat la etaj cat si jos, iar decorul difera in functie de sala. Euphoria Biergarten nu este genul de local care sa impuna un anumit dress code. Puteti sa veniti aici chiar si dupa o zi la birou, in tinuta casual sau smart casual. Mesele si scaunele sunt din lemn, masive, dar gasiti si scaune special pentru copiii mici.

 

Servirea este foarte buna. Se vede de la o posta ca staff-ul are experienta. Se misca repede, sunt politicosi, zambesc si isi cunosc foarte bine meniul. Ce mi-a mai placut la ospatarul nostru este faptul ca atunci cand cineva din grup glumea. si-a intrat foarte bine in rol si povestea cu noi. A fost de acord sa ne faca o poza de grup si ne-am simtit toti ca acasa.

Meniul este perfect. Sincer, nu as modifica nimic. Au o paleta larga de preparate, pentru toate gusturile, insa nu exagereaza cu variantele. Mi se pare ca l-au alcatuit in asa fel incat sa poata sa isi gaseasca fiecare mancarea preferata, dar lasa loc si pentru cei care vor sa experimenteze. Pe partea de bauturi, au suficiente variante pentru toata lumea. Meniul arata ca un ziar si mi se pare o idee foarte buna, deoarece poate fi schimbat de fiecare data cand se pateaza sau se murdareste. Nu suport deloc meniurile murdare sau lipicioase, iar acesta de la Euphoria, din contra, mirosea a nou.

15209184_1312592412105335_1778305361_n

Mancarea a fost gustoasa, si desi eram un grup de 10 persoane, nu am auzit pe nimeni sa se planga de ceea ce au ales. Eu am ales Spinach and Pinoli Gnocchi, un preparat cu mici galuste din cartofi (gnocchi), spanac, muguri de pin si parmesan. A fost delicios. Doar cand ma gandesc, desi am mancat la micul dejun, mi se face din nou foame. Mancarea a venit pentru toti in doar 15 minute, si era multa lume in restaurant. Nu stiu ce se intampla in acea bucatarie, cred ca au parte de varianta romaneasca a lui Gordon Ramsey probabil, fiindca toate preparatele erau proaspete. La masa noastra s-au mai comandat burgeri, paste, pizza, crispy chicken si multe altele. Am inteles ca burger-ul a fost „asa si-asa” dupa cum s-a exprimat un prieten. Mi-am comandat de asemenea si un ceai verde cu menta si miere si mi-a placut foarte mult.

15211599_1312592432105333_1159541621_n15215676_1312592332105343_1890399318_o

Preturile sunt accesibile. Exista si preparate mai scumpe, dar acelea deja sunt o idee mai pretentioase. Gnocchi au fost 23 lei, ceaiul a fost 8, pastele in general erau pana in 30 lei,chiar si pizza avea un pret foarte bun… Cu siguranta nu se poate plange cineva in legatura cu asta.

Restaurantul este foarte curat, fara de cusur. Ce mi-a mai placut este ca au o terasa mica, aparata de vant, pentru fumatori si schimbau scrumierele frecvent.

Din partea mea, Euphoria primeste nota 10 din 10, si asta pentru ca am mancat aici de foarte multe ori si nu am fost dezamagita vreodata de ceva. Bravo!

Lasă un comentariu