Engels Gallery – review

Hello lovers!

Uite ca am avut din nou ocazia sa incerc un restaurant nou din Cluj.

Ei bine, Engels Gallery este un fel de hibrid. Spun asta deoarece aici puteti sa beti pur si simplu o cafea, ca in orice cafenea normala, sau puteti servi masa.
Localul este situat in inima Clujului, in Piata Unirii, pe partea cu Diesel. Este micut si simpatic, nimic elegant, fitos sau pretentios. Daca sunteti cu un grup de peste 8 persoane, va sugerez sa va indreptati atentia asupra unui local mai mare.
Am ajuns aici la ora 13:00 si sincer, imi doream ceva din meniul pentru micul dejun. Am fost incantata cand am aflat ca pot sa il comand chiar daca am ajuns prea tarziu, dar va spun imediat despre ce este vorba.

Localul este amenajat simplu, are scaune si banchete tip canapea, cu mese mici din lemn. Iti da o senzatie de confort si de intimitate. Totusi, tin sa precizez ca muzica era putin prea tare, si ma deranja ca era house electro. Nu mi se pare foarte potrivita pentru acea ora, dar am supravietuit fara probleme.

image

Meniul este unul foarte stufos atat la mancare cat si la bauturi. Gasiti paste, salate, gratar, preparate din toate tipurile de carne, pizza, burgeri, gustari, aperitive. Ce mai? Toate felurile din lume.

Preturile sunt accesibile, si pe partea de bauturi as putea zice ca au fost micute fata de multe alte localuri din centrul Clujului. Eu am platit pe o portie si jumatate de mancare si o bautura 25 lei

In sala este curat, nu am ce comenta. La baie insa, situatia nu mai e chiar asa de roz. Nu stiu daca au curatat WC-ul in ultima saptamana, iar pe tavan era o pata mare de igrasie, plus ca o bucata din plafon statea sa cada. Sa nu va imaginati acum o scena horror. Ca nu era chiar asa de rau, dar totusi, am si eu niste asteptari. As mentiona de asemenea, ca ar putea sa aduca niste meniuri noi deoarece acestea pareau destule de obosite.

image

Servirea a fost foarte buna. Chelnerul nostru a fost deschis la sugestii, zambaret, amabil, rapid si a adus mancarea mai repede decat timpul precizat la sosire.

Cat despre mancare, pot sa zic ca am fost multumita tocmai din punct de vedere al raportului calitate/pret. Nu o sa gasiti aici preparate simandicoase, ci mai degraba mancare gustoasa, ca la mama acasa. Eu mi-am luat clatite cu sunca si cas, o portie si jumatate fiindca am impartit cu cineva, iar fetele au comandat aproape toate paste. Portiile au fost foarte mari si toata lumea a plecat de acolo satisfacuta. La bautura am ales o limonada cu migdale destul de buna.

image

O sa dau o nota mare, si probabil unii nu o sa intelegeti de ce. Dau 9 fiindca au preturi mici, servire foarte buna si rapida si pentru ca mi-a placut mancarea. There you go 😉

Lasă un comentariu