Charlie Pub Cluj – Review

Hello lovers!

Se apropie sfarsitul de saptamana si poate va gandeati unde sa iesiti. M-am hotarat sa vin in intampinarea voastra cu un review despre pub-ul Charlie din Piata Muzeului, Cluj.

Se afla intr-o zona centrala, accesibila si cu iz istoric si romantic. Un plus pentru asta, nu? Si daca tot am inceput cu lucrurile bune, la fel o sa si continui. Imi place faptul ca este un local aratos, cu mobilier masiv, din lemn, nou si foarte bine pus la punct. Au pana si un spatiu improvizat sub forma de scena unde uneori canta diferite trupe locale si nu numai.

Pe partea de „ce bem?”, „cum mancam?”, nu am obiectii prea mari. Au un meniu normal, tipic pub-urilor, nu prea stufos, dar de unde puteti alege burgeri, limonade, vin sau un cocktail. Meniurile arata bine, sunt interesante, la fel si denumirile produselor. O problema as avea cu preturile lor, deoarece mi se par mai ridicate decat in alte localuri de acelasi gen. Un alt minus la capitolul meniu este ca nu aveau prezentate nici o oferta… cel putin nu cand am fost eu. Dar castiga iar puncte datorita servirii, care a fost impecabila. Fetele din staff au fost foarte dragute, rapide si nici nu a trebuit sa asteptam dupa nota de plata.

Ei bine, problema cea mai mare a fost cu ambianta. Si sa va zic de ce: Eram la o masa 7 persoane si nu ne puteam intelege deoarece localul era plin si pentru ca muzica era prea tare, mai ales pentru ora 20:00. Fumul de tigara se aduna ca un nor deasupra noastra si miroseam ingrozitor cand am iesit de acolo… si asta in situatia in care pana si eu sunt fumatoare (din pacate).  Deci aerisirea, volumul muzicii si chiar si asezarea meselor, toate acestea au fost deranjante.

Pe scurt, nu este un local in care sa iesi cu prietenele la povesti, impreuna cu echipa de la servici sau pentru intalnirile de cuplu. Sugerez acest local barbatilor care vor sa savureze o bere sau un whiskey, poate si un trabuc daca nu va omoara mirosul, intr-o ambianta old style, cu un accent mafiot. 🙂

In concluzie, este un local frumos, in care merita sa mergeti macar o data, pentru a testa experienta Charlie!

2_charlie 556_big charlie2222-e1420998380391

Anunțuri

2 gânduri despre „Charlie Pub Cluj – Review

1. Ok, doar doua intrebari am:
    1. Preturi mai ridicate decat in alte localuri de acelasi gen. Numeste, te rog, 2-3 localuri de acelasi gen cu preturi mai mici.
    2. Oferte in meniu. Adica la 3 beri cumparate sa primesti una gratis? Sau Burger + cocktail + trabuc la doar 79.90? Astea trebuie cautate la birturile din gara.
    Sincer, nu prea cred ca intelegi domeniul HORECA, cu ce se mananca, ce inseamna un raport calitate – pret etc. Iti dau dreptate, in schimb, la problema aerisirii.
    Cheers!

• La capitolul preturi pot sa mentionez faptul ca in Jaxx au fost ceva mai mici. Legat de oferte, sunt persoane care cauta asa ceva. Poate ti-au vazut comentariul si o sa mearga in gari de acum incolo. Nu sunt interesata sa comentez domeniul hotelier, dar cu siguranta am o parere despre restaurante si alte „birturi”, dupa cum zici tu. Aceasta este parerea mea si esti liber sa o contrazici oricand. Peace!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com