Filme bune

Hello lovers!

Nu am scris de ceva timp despre filmele care mi-au placut. O sa sar peste alte introduceri si sar direct in „paine”.

Primul este cu siguranta Big Hero 6. Am plans, am ras si l-am si revazut deja. Este un film care ajunge la inimile oricui, fie ei adulti, copii sau macho. 🙂 Este o poveste simpla si interesanta, cu super eroi si multa actiune. Va recomand sa il vizionati fiindca nu veti regreta.

Big_Hero_(film)_poster_003

Kidnapping Mr. Heineken a fost o surpriza placuta. Distributia este una atipica, deoarece ii regasim pe Anthony Hopkins, Sam Worthington, Jim Sturgess si multi altii. Este bazat pe fapte reale si nu are acel feeling de film hollywoodian in care efectele speciale ne sufoca din cand in cand. A fost ca o gura de aer proaspat, intr-o duminica, acasa, cand cautati un film simaptic si usor de vizionat.

kidnapping_mr_heineken_ver2_xlg

Takers este unul dintre filmele mele preferate cu Paul Walker – asta daca tot suntem in febra Furious 7. Este un film cu mafioti moderni, care pot sa faca fel de fel de acrobatii, care poarta costum, au cluburi si masini scumpe si jefuiesc banci. Nu sunt ei aproape de Robin Hood dar ii vezi ca si pe baietii buni, fiindca nu-i asa, toti visam cateodata sa facem o nebunie. Filmul este de actiune, si distributia a facut tot fiindca actorii s-au potrivit extrem de bine cu personajele interpretate. E de vazut.

Takers_poster

The Rewrite este un film mai aparte, fiindca se adreseaza unei anumite nise de spectatori. Daca va placeau filmele cu Hugh Grant sigur o sa va placa si acesta. Este cuminte si multe persoane trecute de o anumita varsta se vor regasi in aceasta poveste deoarece protagonistul se confrunta cu multe drame prezente in ziua de azi. Partenera lui in film este Marisa Tomei si mi-am amintit de ce este atat de simpatica aceasta actrita. Daca sunteti interesat de o semi comedie, fidela realitatii si cu actori buni, atunci e pentru voi.

519fTWhxn9L._SY300_

 

Lasă un răspuns

