Will Smith zici?

Hello lovers!

Imi dau seama ca unii oameni o iau razna complet si asta se intampla nu doar la noi, ci pe toate meleagurile.

De la prieteni care pur simplu intra in depresie si nu mai saluta pe nimeni, pana la clienti care cer sa vorbeasca cu CEO-ul meu „Will Smith”.

M-am tot gandit care ar putea sa fie cauza si ce declanseaza astfel de comportamente. Mare mi-a fost mirarea sa observ ca paleta de motive este destul de larga: de la mini depresii si greutatile vietii pana la abuzul de alcool/droguri/viata de noapte zbuciumata. E trist sa stii ca majoritatea apeleaza sa se innece in aburii de alcool in favoarea unei plimbari in parc sau mersul la cinema. Lumea se schimba extrem de repede, ne pierdem valorile si suntem atrasi mai degraba de nou decat de vechi.

Din punctul meu de vedere, ce este vechi e si romantic. 🙂 De ce este asa de greu sa fim buni unii cu altii?

decorette-detalii-romantice-masa-decoratiuni1

Lasă un răspuns

