Presentiment

Hello lovers!

Cateodata, fara un motiv precis, simt ca ceva rau se petrece sau urmeaza sa aiba loc. Unii ii spun premonitie sau presentiment. Eu o descriu ca o stare generala proasta. Inima imi este cat un purice si nu ma mai pot concentra la nimic altceva. Unul dintre motivele pentru care imi afecteaza intreaga stare de spirit este pentru ca nu pot sa imi dau seama exact de ce simt asta.

Sunt convinsa ca nu sunt singura persoana care are astfel de stari. Cateodata este legat de locul de munca, de familie, prieteni sau viata personala. Doamne fereste cand este legat de starea de sanatate. Din punctul meu de vedere, consider ca avem puterea si discernamantul necesare incat sa deosebim o reala problema, de oboseala sau chiar paranoia. Exista totusi o linie fina intre acestea.

Nu e grav chiar si asa, daca atunci cand nu gasesc o rezolvare sa pun deoparte toate grijile si sa merg mai departe. Sa citesc o carte buna, sa petrec timp cu oamenii dragi sau pur si simplu sa zambesc si sa privesc in fata cu optimism. Sunt si lucruri bune care ne asteapta. 🙂

PicassoFrancoiseGilot

2 gânduri despre „Presentiment

Lasă un răspuns

