De ce sa urmam toate regulile?

Hello lovers,

Cand eram in primul an de liceu imi placea foarte mult un parfum de la Paco Rabanne. Era barbatesc, dar avea anumite note floral-lemnoase care ma atrageau. Se simtea bine si pe piele, nu parea neaparat sa fie un parfum barbatesc, insa totusi nu am avut curajul sa il achizitionez.

In urma cu 2 ani, am dat peste un alt parfum barbatesc si nu am ezitat in a-l cumpara. Mi-a facut placere sa il port, chiar daca il foloseam mai mult acasa, cand ma plimbam, sau cand mergeam la cumparaturi.

Totusi, eram pe un site despre parfumuri, citeam recenzii in legatura cu niste parfumuri de dama 🙂 de care sunt interesata si am dat peste urmatorul comentariu:

„Yeahh I know it’ s a female fragrance but how could I resist it’ s fig and marine accords that blow my mind?? I refuse to believe that in 2013 rules of marketing still declare what is for men-female in fragrances. I’ m sooo sorry for those who follow the rules. I use whatever I like if my skin say YES!”

Se pare ca nu doar femeile se indragostesc de anumite parfumuri barbatesti, dar si viceversa.

O sa va dau si link-ul pentru aceasta pagina, http://www.fragrantica.com/  deoarece mi se pare cea mai complexa, originala si interesanta dintre toate site-urile de profil. Exista un sistem de votare pt absolut orice (de la like, dislike pana la sezoane sau anumite note din parfumuri, etc.) Comunitatea existenta deja pe Fragrantica este foarte mare si formata si din barbati, nu doar din femei cum se intampla pe anumite pagini romanesti, de exemplu.

 

beautiful woman applying perfume on her body

 

Lasă un răspuns

