La multi ani!

Hello lovers!

Va doresc un an nou fericit si plin de satisfactii.

Aveam nenumarate traditii pentru noaptea de Revelion si le-am respectat cu sfintenie in ultimii 20 ani.

Anul acesta insa am respectat doar 2. Pot spune ca am avut un episod de „rebeliune”. Sunt curioasa cum o sa decurga lucrurile.

O sa incep cu cele respectate fiindca pare mai rapid: am purtat lenjerie rosie si am avut bani la mine. Da, da stiu. Prea multa informatie. Dar toti stiati deja de existenta acestor superstitii.

Ce nu am facut:  nu am mai mancat peste si nici cele 12 de boabe de rodie (cu dorintele aferente). Nu mi-am facut o lista de rezolutii, nu am gatit si nici nu am mers la cabana.

Anul 2013 a fost unul extrem de bun pentru mine. O sa fie destul de dificil ca 2014 sa il poata egala. 🙂

La multi ani din nou dragii mei!

 

LA MULTI ANI JE

4 gânduri despre „La multi ani!

Lasă un răspuns

