Filme de vazut

Hello lovers!

Am vazut cateva filme bune in ultima perioada si am vrut sa impartasesc cu voi parerea mea despre ele.

Sa incepem asadar. 🙂

Fast and Furious 6

Mi-a placut la nebunie filmul acesta. Nu s-au zgarcit deloc cu scenele de actiune, din contra. In plus au fost foarte bine realizate si imbinate ingenios cu replici pline de umor. Actorii s-au ridicat la asteptarile inalte ale fanilor F&F. Cireasa de pe tort a fost din punctul meu de vedere, sfarsitul absolut genial. Daca o sa urmariti acest film, sa nu plecati din sala de cinema cand incep creditele, sau sa inchideti laptop-ul deoarece veti avea parte de o surpriza de proportii. Nu vreau sa spun mai multe, deoarece poate sunt unii care inca nu l-au vazut. Si fetelor, doar pentru ca este un film de actiune cu multe masini, adrenalina si nebunie, nu inseamna ca nu este pentru voi. Aruncati eventual un ochi si peste lista cu actori.

fastfurious6movie

Love is all you need

Este un film…  putin altfel. O poveste de dragoste inedita, fara efecte speciale si scenarii siropoase a la Hollywood. Pierce Brosnan a interpretat rolul unui barbat de care toate femeile ar trebui sa aiba parte. Un alt lucru ce mi-a atras atentia au fost locatiile superbe care au completat frumos povestea de dragoste dintre protagonisti.

Love-Is-All-You-Need-Poster

Iron Man 3

Mi-au placut mereu filmele in care a jucat Robert, asadar nu aveam cum sa pierd Iron Man 3. Si bine am facut ca l-am vazut. O situatie la fel de similara cu cea de la Fast and Furious, deoarece pe langa scenele de actiune, au fost multe replici amuzante si momente hilare. Actiunea este legata de cea din Avangers asa ca aveti un motiv in plus sa va puneti la punct cu filmele cu super eroi. Poate este de vina usoara monotonie in care traim si avem nevoie ca macar filmele la care ne uitam, in putinul timp liber, sa fie mai palpitante.

Iron-Man-3Side Effects

Un thriller de exceptie, cu un final total neprevazut. Una dintre actritele mele preferate este Ronney Mara, de care m-am „indragostit” in The girl with the dragon tattoo. (A aparut si in The social network) Sa fiu sincera, ma asteptam la ceva total diferit cand am vazut ca joaca Channing Tatum, ma asteptam sa fie inca o comedie romantica. Imi scapase din vedere, ce e drept, ca apare si Jude Law care stim ca are o atractie fata de drama si thriller psihologic. Merita sa il vedeti, va sugerez doar sa nu va uitati la trailer inainte, deoarece cam strica tot.

SideEffects_Final-Poster

Comme un chef

Acesta este un film francez savuros. Jean Reno este un actor desavarsit si a fost „pata de culoare” in aceasta comedie. In cazul in care sunteti sunteti fan Master Chef sau a altor emisiuni culinare, sa stiti ca o sa regasiti unele elemente in acest film. Sfatul meu este sa nu va uitati la el pe stomacul gol!

 

comme_un_chefUn bonheur n’arrive jamais seul

…sau cum spun americanii „a mothfull of words”, asta pentru ca are un titlu foarte lung. Gad Elmaleh este unul dintre cei mai buni actori de comedie, in opinia mea, si nu degeaba a ajuns sa joace in tot mai multe filme de box office de la Hollywood. Este o comedie romantica la care va puteti uita cu oricine. Poate la anumite scene sa puneti mana pe ochii copiilor. 😛

1351017909_tumblr_m86uchsqkv1qzg5mmo1_1280

 

Enjoy!

Un gând despre „Filme de vazut

  1. Pingback: Versatile Blogger Award | theo and the blog

Lasă un răspuns

