Skittles Vodka

Hello lovers!

Vorbeam astazi la birou cu un coleg si incercam ce sa ne decidem ce sa pregatim  pentru food day, care va avea loc in data de 10 Decembrie. Bineinteles ca am deraiat de la subiect si am ajuns sa glumim. Cand enumeram fel de fel de preparate, printre care jelly shots 🙂 mi-am amintit de un filmulet pe care l-am vazut in urma cu mult timp.

Nu sunt incantata de ce fac ei aici si sincera sa fiu, nici nu as incerca sa beau asa ceva. Am considerat insa ca inventivitatea oamenilor este geniala cateodata si poti crea lucruri amuzante. Ce parere aveti?

21 de gânduri despre „Skittles Vodka

    • Hey! In primul rand, „La multi ani!!!” Pe urma vreau sa iti multumesc pentru nominalizare; din pacate nu am reusit sa iti raspund mai repede, dar nu uit niciodata de prietenii mei din blogosfera. Esti cu adevarat minunata si iti doresc toate cele bune in 2013 si nu numai. :*

  1. Chiar şi citind, ori de câte ori timpul ne permite, blogurile ce ne sunt dragi şi apropiate sufletelor noastre, nu poţi niciodată să ştii ce anume şi-a aşternut pe foaia cu dorinţe pentru 2013 cel/cea care se află “în spatele” cuvintelor frumoase şi a gândurilor bune împărtăşite. De aceea pare o misiune practic imposibilă să „personalizezi” un mesaj de sărbători, să cauţi să exprimi în cuvinte potrivite wish-list-ului fiecăruia ceea ce anume doreşti să transmiţi pentru noul an. Iar de mesaje „tip” ce tind a „păcătui” prin a transmite urări seci, comune, lipsite parcă de suflet şi căldură, n-am vrea să „abuzăm” pentru că am dori să simţiţi căldura şi gândurile bune pe care încercăm să le transmitem.
    Aşa că o să spunem simplu : sărbători cu bine şi un an mai bun ! Şi multă, multă sănătate !

    • La multi ani dragii mei! Simt o tristete enorma. Este pentru prima oara cand intru pe blog dupa o luna. Din diferite motive, nu am reusit sa fiu alaturi de voi… si imi pare atat de rau. Nu am reusit sa va transmit un gand bun la timp. Dar tind sa cred ca un gand bun este bine primit oricand. De aceea, eu va doresc multa fericire si putere sa duceti la bun sfarsit absolut toate planurile, fie le marete sau micute. Va imbratisez cu drag!

    • Iti multumesc pentru urari. Nici nu iti poti imagina cat de mult regret ca nu am putut sa iti raspund mai repede. Sper ca ai avut parte de niste sarbatori frumoase si ca anul acesta o sa iti aduca doar lucruri bune! :*

  2. Eu sunt tampit prin definitie. Ai vazut „natural born killer”? La mine e „natural born tampit”. Ce parere am? Pai clar am sa incerc, desi nu beau tarie. Multam de idee. Si daca treci si pe la mine, palavragim cu drag despre orice. Numai ca la mine iti trebuie ceva rabdare. Stii si tu ca, cu tampitii trebuie sa ai rabdare. Sarut mana.

Lasă un răspuns

