Am acceptat provocarea – 7 curiozitati/secrete despre mine AWARD

Hello lovers!

Iti multumesc Lulu pentru nominalizare, a fost o surpriza foarte placuta!

Sa va zic despre ce este vorba. Am acceptat aceasta provocare de a va impartasi 7 secrete sau curiozitati despre mine. Hmmm, vorba unora: Secretul e secret, pentru ca nu il imparti cu nimeni. O sa incerc sa fiu cat mai sincera si sper ca dupa acest articol sa ma cunoasteti putin mai bine. Here we go…

  • Iert usor dar rup pe bune. Asta inseamna ca daca cineva drag imi greseste cu lucruri marunte iert, dar daca ma ranesti si nu esti sincer cu mine, lovesti acolo unde doare mai tare, te scot cu totul din sufletul meu.
  • Imi este frica de singuratate. Mai ales de sarbatori. Ma deprima foarte tare si devin sensibila.
  • Sunt dezamagita de mine fiindca fumez. Nu vreau sa ma las de fumat pana cand… o sa imi vina mintea la cap.
  • Ma emotionez ca un copil mic de fiecare data cand primesc un like sau un comment pe blog. Sa nu mai vorbim de following. 🙂 Blushing blushing!
  • Sunt indragostita pana peste cap. Blushing again…
  • Povestea mea preferata este 101 dalmatieni.
  • Visez foarte mult. Am citit undeva ca un vis, chiar daca pare foarte lung, dureaza in medie 7 minute. Eu nu cred. Daca am un vis in care trebuie sa salvez lumea, ma trezesc cu febra musculara. Da, cat de penibil suna, am destul de des vise in care sunt ceva super erou, sau fac parte dintr-un film de actiune. Cred ca se trage din frustrarea de a lucra 8 ore intr-un birou. Zero actiune si zero adrenalina. 😦

Nominalizarile mele sunt:

La Femme                Violeta                     Asternut                       Freestar9           Kiacarla                Vero                 Robert

i dig your blog award

22 de gânduri despre „Am acceptat provocarea – 7 curiozitati/secrete despre mine AWARD

  1. da da da… faza cu visatul si eu o am NOAPTE DE NOAPTE! Trebuie sa-ti spun ca si eu ma trezesc incordata, cu dureri te miri pe unde si mai obosita decat inainte sa dorm. Eu stiam ca un vis dureaza cateva secunde, chiar daca noi spunem ca au fost toata noaptea. Si punctul unu mi-a placut mult. Vorba ta… „rup pe bune” si iert foarte usor…
    Iti multumesc ca ai acceptat provocarea mea! 😀

    • De cele mai multe ori, ma pierd in detalii si nu ajung la sfarsitul visului. De aici probabil si oboseala in exces.Dar, de obicei reusesc sa salvez pe altii. Mai putin pe mine 🙂 Pot sa te intreb de ce erai curioasa?

  2. Pingback: 7 curiozități/secrete… « freestar9

  3. Pingback: Versatile Blogger Award | theo and the blog

Lasă un răspuns

