Ce am invatat din filme

Hello lovers!

Sar peste introducere fiindca am invatat si… „invatat” foarte multe lucruri din filme. O sa fac un scurt rezumat si va rog sa imi impartasiti si voi toate cunostintele deprinse de prin seriale sau filme.

  • Bruce Willis in RED, m-a invatat ca e super ok daca intri prin efractie in apartamentul cuiva si inainte de toate dai cu aspiratorul. Daca tot il vei speria pe bietul om, mai bine ii faci un serviciu si cureti putin prin casa.
  • Din Titanic am aflat ca scuipatul este badass chiar si atunci cand esti o dama high class. Tot pe parcursul acestui film am tras concluzia ca daca ai o aventura cu un barbat si esti pe un vas pe punctul de a se scufunda, miscarea inteligenta nu este sa te urci in barca de salvare, ci sa iti urmaresti amantul. Saracul Jack trebuia sa stea pe usa acea si nu in apa sa inghete, dar gagica a facut alegerea corecta.
  • In filmul Taken am realizat ca un tata este in stare sa faca orice pentru fiica sa. Super! Acum pot sa iau cele mai tampite decizii, fiindca stiu ca tata va face fundul tandari oricarui raufacator.
  • Project X a fost o super enciclopedie. Daca voi arunca o petrecere ( 🙂 nu m-am putut abtine) trebuie neaparat sa fie monstruasa, sa distrug un Mercedes si sa ajung la stiri. Nimic rau nu se va intampla dupa aceea, din contra, poate voi ajunge organizator de evenimente. Badass din nou.
  • Urmarind Ted mi-am dat seama ca daca vreau o relatie de lunga durata, trebuie sa ma asigur ca tipul respectiv nu are jucarii de plus vorbitoare.
  • P.S. I love you. Oooooo, printre lacrimi, am invatat ca viata mea e nasoala si ca o astfel de relatie nu exista decat in filme. La naiba!
  • 21. Orice as face, sa nu am incredere in profesorul meu!
  • The Notebook este un film foarte romantic. De fiecare data cand ma cert cu prietenul meu, pentru a ne impaca, organizez o mica plimbare cu barca pe lac. Supararea ne trece ca prin minune, mi-e frica doar sa nu ne prinda ploaia fiindca de prea multe dulcegarii exista riscul sa ma ceara in casatorie. 😛
  • Magic Mike a avut o distributie fenomenala. Nu am avut timp sa invat nimic pentru ca ma uitam la… la… la… Ce spuneam?
  • Pretty Woman mi-a deschis ochii. Chiar daca m-as ocupa cu prestarea de servicii „interesante” contra cost, pot sa ajung o lady. Hey, pot sa fac ce vreau atat timp cat o fac bine, nu?
  • Din Over my dead body am invatat ca o relatie cu un vaduv implica automat un threesome: eu, el, si fantoma decedatei. Saracii vaduvi, de aceea raman singuri, pentru ca exista aceste filme.
  • Takers! Daca vrei sa scapi de o 15 insi care te urmaresc dupa ce ai spart o banca, este bine sa inveti putin parkour.

Sa nu ma intelegeti gresit, multe dintre aceste filme mi-au placut la nebunie, dar eu am mers putin in „substratul” lucrurilor. 🙂 Va pup!

51Qu895j8XL._SL500_AA300_

2 gânduri despre „Ce am invatat din filme

Lasă un răspuns

