Sunt praf

Hello lovers!

Sunt foarte constienta de calitatile mele, dar imi cunosc si defectele. Of si sunt multe. Incerc sa lucrez la ele si sa le tin sub control. Dar exista anumite lucruri la care sunt praf si pulbere; oricat as incerca nu pot sa imi dau seama cum altii reusesc si mai ales unde gresesc eu. Atat timp cat este vorba de un sport de exmplu, pot sa scap de momente rusinante daca evit sa particip. Greul vine cand aceste lucruri trebuie sa le fac in viata de zi cu zi, sau in clipe in care nu pot sa cer ajutorul cuiva priceput. Cu toata jena, o sa va marturisesc la ce sunt eu nepriceputa.

  • Nu stiu sa cant. Aici nu ma refer la a avea o voce fantastica, eu pur si simplu nu sunt in stare nici macar sa fredonez un refren cap coada. In primul rand nu retin versurile si sfarsesc prin a masacra un cantec si ii mai si toturez pe cei din jur. But it’s fun!
  • Nu stiu sa estimez distantele. Daca ma intrebi cati kilometri sunt din punctul a pana in punctul b si ma crezi pe cuvant, ei bine, exista sanse sa ajungi in India in loc de Hunedoara sa zicem. Da! Sunt chiar atat de praf.
  • Nu prea pot sa raman serioasa intr-o situatie jenanta. Daca se intampla ceva amuzant, chiar daca usor tragic, eu o sa rad. Imi pare rau.
  • Nu pot sa am toate sosetele imperecheate. Mereu o sa ramana cateva razlete si abandonate. Mai multe detalii aici.
  • Nu stiu sa fac cafea. Beau cafea si imi place sa ma joc cu diferite arome sau consistente, pardon imi place cand se joaca un barista cu ele. Poate ca aici este vorba de exercitiu, dar nu am timp zau. Daca te invit la o cafea la mine, trebuie sa stii ca vei bea cafea la plic. Daca preferi o cafea naturala, nu este nici o problema, doar ca ori va fi atat de tare ca vei avea palpitatii doua zile, ori va fi slaba de parca ti-am turnat apa intr-o cana cu urme de cafea. Oops.
  • Darts! Sunt atat de paralela cu jocul acesta incat toti din jur ar trebui sa poarte o armura. Chiar si cei din spatele meu. Hey, you never know!
  • Desi muncesc la acest capitol si stiu ca la un moment dat o sa il pot taia de pe aceasta lista, momentan se afla aici. Nu am facut niciodata un risotto perfect. De fiecare data ii lipseste ceva sau pun prea mult dintr-un ingredient. Nu ma intelegeti gresit, Pot sa gatesc preparate mult mai grele fara nici o problema, insa risotto ramane dusmanul meu in bucatarie.
  • Nu stiu sa primesc complimente. In loc sa ma bucur de ele, sfarsesc prin a schimba subiectul. De ce?!
  • Uit datele de nastere sau aniversarile. Nu o fac intentionat ci pur simplu imi ies din minte. Pe mine trebuie sa ma anuntati cu cateva zile inainte daca nu vreti sa va „surprind” neplacut. La asta chiar ca trebuie sa mai lucrez ca ma simt aiurea rau. 😦

Cam acestea sunt principalele. Daca o sa imi mai amintesc o sa fac partea a doua. Sau nu! Muhhaha 😛

1881_1_1

11 gânduri despre „Sunt praf

Lasă un răspuns

