Criza economica a ajuns peste tot

Hello lovers!

In trecut, companiile aeriene aveau o modalitate diferita de promovare a serviciile. Reclamele abundau in imagini opulente cu femei frumoase ce calatoreau spre destinatii exotice, cu genti de voiaj de designer si cutii cu palarii, iar pe parcursul zborului sorbeau lejer din paharul cu sampanie. Acum insa, sunt preocupati sa convinga publicul ca au zborurile cele mai ieftine si se ingramadesc cu oferte low cost.

Asta nu este tot, pentru ca acea epoca a apus de mult. Nu mai poti spera la un pahar de bautura gratuit sau la o gustare in cadrul clasei economice, dar trebuie sa te multumesti cu un „Buna ziua!” si cu un suras. Putine companii mai ofera ceva calatorilor la un zbor de 2 sau 3 ore. Dezamagiti ca serviciile s-au schimbat si ca lumea saraceste cu fiecare oftat, ne asteptam ca macar revista ce o gaseam mereu ingramadita in buzunarul scaunului din fata, in care marci ca American Express si Bvlgari se inghesuiau sa ii umple paginile lucioase, sa mai existe. S-au dus si acestea. Trebuie sa fim fericiti ca mai gasim plansele cu instructiuni in caz de prabusire. Cand nu o sa mai fie nici ele, eu zic ca e destul de clar ca am atins „fundul” crizei economice si ar trebui sa fim fericiti ca aceste companii nu au dat faliment.

 

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s