Produse cosmetice indispensabile

Hello lovers!

Acest post este dedicat fetelor. Vroiam sa impartasesc cu voi preferintele mele in materie de produse cosmetice. Am ales cateva pentru intretinerea corpului, de machiaj, parfumuri si multe altele. Nu o sa intru in amanunte prea mari, prin urmare o sa va prezint pe scurt motivele pentru care o sa le recumpar mereu.

O sa incep de la stanga la dreapta. Prima, este lotiunea nuantatoare de la Avon, pe care, spre uimirea mea, o folosesc de aproape 7 ani si un tub il termin cam la 3 luni. Este un bun inlocuitor pentru fondul de ten, dar daca aveti tenul gras sau mixt, s-ar putea sa aveti nevoie de pudra matifianta. Urmatorul este spray-ul de par bifazic Gliss de la Schwarzkopf  si se afla in baia mea de ani buni. Am parul fin si subtire, de aceea caut mereu produse care sa ofere volum dar care sa nu incarce. Astfel am dat total accidental peste spuma Boost-it de la Tony&Guy. Miroase delicios si este formidabila (chiar daca metoda de aplicare este putin anevoioasa). In Romania stiu ca le gasiti in Sensi Blu. Urmatoarele 3 sunt produse pentru corp si le ador. Este vorba despre untul de corp Chocolate de la Sephora, care are un parfum puternic ce poate inlocui cu usurinta un parfum; lotiunea de corp Brown sugar and fig de la Bath and Body Works si spray-ul de corp Love Spell de la Victoria’s Secret. Este a doua oara cand am cumparat Totally Baked de la Bead Head by Tigi si este o solutie de styling pentru par. O gasiti in magazinele cu produse profesionale sau in magazinele online. Nu in ultimul rand, parfumul meu preferat, fara de care nu as fi complet fericita (stiu ca suna ciudat) Womanity de la Thierry Mugler.

 

Imi cer scuze pentru fotografii deoarece se pare ca lumina era cam slaba si nici unghiul nu ma avantaja. Primul pe lista este parfumul Alien tot de la Thierry Mugler, de care m-am indragostit in perioada liceului. Urmeaza un fard de pleoape mineral de la Priorities, gama Crazy si este numarul 711 Planetarium. Imi place acest fard pentru ca este foarte pigmentat si are reflexii superbe. Un produs de machiaj care este absolut indispensabil si o sa il cumpar, fara sa exagerez, pe tot parcursul vietii, este vestitul primer pentru pleoape de la Too Faced. Urmeaza pensula de ochi pentru contur de la The Balm si creionul de ochi waterproof de la Bourjois intr-o nuanta de turcoaz vibranta, numarul 54. Ajungem la mini pensula kabuki in editie limitata de la Too Faced. In continuare pe lista mea se afla rimelul Doll Eyes de la Lancome, zaharul de baie cu verbina de la Sephora, bronzer-ul si portfardul de la Estee Lauder. Ce am cumparat recent este tratamentul pentru ochi de la Garnier  roll-on si recunosc ca este primul produs pe care l-am achizitionat doar pentru ca am fost influentata de diferite reviews-uri, si nu pentru ca as fi avut eu nevoie foarte mare de el. Nu regret acesta achizitie deoarece este foarte ok. Pe ultimul loc este o oja de la Avon, care mi-a fost „prietena buna” in aceasta vara, nuanta Sea breeze.

Cam atat pentru moment. Daca va intereseaza anumite detalii in plus despre ele, o sa va ajut cu mare drag. Motivul pentru care am ales sa fac acest post este acelasi pentru care eu ma interesez inainte sa cumpar ceva. Vreau sa aflu daca isi merita banii, daca alte fete au fost multumite si daca ma sfatuiesc sa le incerc si eu. Pe majoritatea le gasiti si in Romania in magazine si le puteti testa.

4 gânduri despre „Produse cosmetice indispensabile

    • Pe ocazii.ro gasesti produse de la ei. Este o persoana care pentru cei din Cluj le vinde cu predare personala (asa ai si ocazia sa le vezi/ mirosi etc) iar in restul tarii platesti tu taxa de livrare. Un produs este la 40 lei. Sper ca ti-a fost de ajutor.

  1. Pingback: Versatile Blogger Award | theo and the blog

Lasă un răspuns

