Unde ne dispar sosetele?

Hello lovers!

Exista o problema care se pare ca nu ma afecteaza doar pe mine. Unde ne dispar sosetele? Ne cumparam o pereche de sosete, le punem in sertarul lor special, le purtam pe amandoua odata, le punem in cosul de haine murdare si le spalam tot impreuna. Mai urmeaza doar partea cu uscatul si inapoi in sertar cu ele. Ei bine, undeva pe traseu, una dispare.

Variantele la care ne-am gandit pana acum au fost ca ori dispar undeva in masina de spalat rufe sau le aruncam din greseala. Ambele sunt cusute cu ata alba. Ca sa quote un prieten, este „Triunghiul Bermudelor” pentru sosete.

Lovers, voua va dispar sosetele? Se intampla vreodata sa realizati ca aveti multe sesete si sa nu aveti habar unde le este perechea? Aveti cumva vreo explicatie?

Este de preferat sa gasim un motiv pentru acest fenomen inexplicabil si crepuscular, care sa nu implice aparitia unui elf sau spirit al sosetelor. 🙂

 

 

14 gânduri despre „Unde ne dispar sosetele?

  1. Draga mea, la mine sosetele dispar in gunoi, mai ales de cand Flori (as in: meow, I am Flori) a invatat sa deschida sertarul cu sosete si sa le scoata si sa se joace cu ele. Of course, le lasa pline de gauri, asa ca la cos cu ele! Din fericire, prefer perechile identice de sosete, asa ca le re-imperechez daca imi ramane intacta cate o soseta din mai multe perechi. Cat despre cei cu perechi dferite de sosete: oricat de tentati ati fi sa aruncati cate o soseta ramasa fara pereche, aveti putintica rabdare: apare si cealalta, cand va asteptati mai putin si din cate un triunghi al Bermudelor… Apropo, nu are legatura cu sosetele, ci cu triunghiul Bermudelor: de sase zile caut doua foi format A4, continand informatii relativ importante – cunoaste cineva un descantec eficient?

    • Poate o sa radeti de mine acum… Mama se ruga mereu la un Sfant anume, nu imi amintesc acum. Sa stii ca functiona si gasea mereu lucrul pe care il cauta. Daca esti interesata ii dau un call :))) O sa ii faca placere sa stie ca este pentru bloggerii mei 😛 Apropo, am avut si eu 3 pisici (nu toate in acelasi timp) si aveau si ele acelasi hobby cu sosetele 🙂

  2. Esti conceput, ti se gaseste o pereche, traiti fericiti pe raft unul in bratele celuilat, plecati la job, dar va intoarceti si face baie impreuna si sunteti asezati ianpoi acasa, imbratisati, pana data viitoare.
    Dar ca si-n cazul oamenior, nici in cazul sosestelor nu este totul roz [ciudat, dar nici macar in cazul sosestelor roz] Apar momente in viata unei soseste in care ti-este suficient, cedezi, te saturi de aceeasi partenera, simti nevoia de o schimbare. Probabil cu vreo sosesta ieftina in vreun sertar obscur.
    Se va intoarce vreodata? Uneori da, cand nu te astepti, unde nu te astepti. Dragostea invinge!

      • N-ar strica un pic de terapie,Ii tratam mereu ca pe niste obiecte si nu realizam cat sunt de importanti decat atunci cand nu-i gasim. 😀

  3. Radem glumim căutăm explicații, dar niciuna nu este logica :((((. Vreau prea mult? :((( nu vreau decât sa-mi completez cele 10 șosete ramase fără pereche. Eu propun sa facem un târg a șoselelor fără pereche și poate așa rezolvam o parte din problema. Pina una alta mă duc desculț la servici :(((( hai bye :))

  4. Pingback: Sunt praf | theo and the blog

  5. Stiu ca e cam tarziu commentul, dar s-ar pitea sa am un raspuns: Cecilia Ahern – Dispăruți fără urmă. Mie nu mi se pierd doar sosete si cartea asta m-a pus pe gaduri 🙂

Lasă un răspuns

