Cosmar

Hello lovers!

M-am culcat agitata, facandu-mi ganduri si probleme… M-am trezit de cateva ori pe parcursul noptii dar ma linisteam cand iti auzeam respiratia, erai langa mine. Apoi, ai disparut. Ca o naluca, te-ai indepartat, trupul iti devenea straveziu iar atingerea nu iti mai putea fi simtita. Abia atunci cosmarul si-a infipt ghearele macabre in mintea mea. S-a strecurat incet si nesimtit, mi-a gonit orice umbra de vis. Adormita si lipsita de aparare, a cautat nestingherit in sufletul meu… si a gasit.

Simtind indoiala sau frica, stia ca acolo poate sa se aseze si sa strice. Nu puteam sa ripostez fiindca era mult mai puternic decat mine. Eram obligata sa traiesc acele senzatii, nu controlam nimic. Daca ai fi fost inca aici… mi-ai fi simtit durerea, m-ai fi trezit, ai fi curmat aceasta tortura. Bratele tale erau singura arma impotriva lui, atunci cand ma cuprindeai cu ele, ma strangeai la pieptul tau si imi sarutai fruntea.

Trebuia de aceasta data sa imi duc singura lupta, sa disting realitatea de cosmar si sa ma trezesc. Dar tocmai aceasta era problema, parea al naibii de real. Ma ranea, ma chinuia, imi zicea vorbe urate, ma impingea. Imi e frica de singuratate si de tradare, sa aflu ca omul in care cred este altceva. Nici un cosmar cu monstri sau lighioane nu se compara cu asta. Pe acelea le-as fi trecut cu vederea, dar suferinta cauzata de cei dragi sau chiar si suferinta lor, definesc pentru mine un cosmar.

A devenit insuportabil si doar cand durerea si-a atins apogeul si lacrimile se strangeau incet, incet , pe perna, m-am trezit. Intr-un tremur groaznic, incercam sa ma conving ca nu a fost real, ca tu nu mi-ai face niciodata asa ceva, ca sunt in siguranta.

Intoarce-te!

5 gânduri despre „Cosmar

  1. Fiecare cosmar contine niste ganduri infricosatoare, pe care mintea noastra nu indrazneste sa le aduca la suprafata in viata de zi cu zi. Somnul mai elibereaza cateodata aceste imagini, si construieste niste vise insuportabile.
    Sunt de acord cu ce ai spus: „Nici un cosmar cu monstri sau lighioane nu se compara cu asta.”
    Look on the bright side: cand ne trezim din somn, ne dam seama ca totul a fost un vis.

  2. Din pacate nu prea poti controla acea parte „ascunda” a mintii, cea care tine de vise in general.
    Oricum, you are a „lover”, just like us, deci iti revii repede dupa o astfel de intamplare mai putin fericita.
    I know you are strong, so let me see a smile on that face 🙂

Lasă un răspuns

