Cat ai daaaaaaat?

Hello lovers! 

Voi ce ati face cu 100.000$ ? Oh well, eu stiu. As vrea sa ii duc pe cei dragi intr-un concediu si restul de bani sa ii investesc. Nu va zic cum, pentru ca nu vreau sa imi furati ideile :D. Unde vreau sa ajung cu asta… imi mai ziceau unii prieteni ca am prea mult cosmetice si parfumuri etc si ca probabil nevoia aceasta de a cumpara astfel de produse este compulsiva. Vreau sa imi spal reputatia si sa aduc drept exemplu un caz serios de ingrijorare. Doamna, din USA bineinteles, a cheltuit pe colectia din filmuletul de mai jos, ceva mai mult de 100.000 $ .

Nu ma intelegeti gresit, sunt fan MAC si alte cosmetice, dar unele dintre ele sunt pentru realizarea unui machiaj de scena sau pentru photo shootinguri. Prin urmare, aceste produse nu se pot folosi zilnic ca unele normale. Dar degeaba imi bat eu gura. Nu sunt absurda, de aceea nu inteleg nevoia de a avea 20 de mascara, sute de rujuri si asa mai departe.

Un alt semnal de alarma! ( nu, nu e fire drill 🙂 ) Toate aceste cosmetice au si ele un termen de garantie. Si as vrea sa o intreb: Iti face placere sa ai un strat de fond de ten expirat pe fata? Si nu numai.

Si ne mai miram ca barbatii au adaugat pe lista lor, inca pe prima pozitie daca bine imi amintesc, heavy makeup. Va sustin baieti din acest punct de vedere. Pentru a anula orice scuza va vine in minte, sa stiti ca gagica nu este makeup artist.

 

4 gânduri despre „Cat ai daaaaaaat?

Lasă un răspuns

