Un colt de rai

Hello lovers!

Una dintre rezolutiile mele pentru 2013 este sa vizitez un loc unic si superb care sa contribuie la deconectarea de la cotidian. Caut in primul rand o sursa de inspiratie finndca imi gasesc „muza” doar in astfel de destinatii. Un alt argument este faptul ca nu as vrea sa dau in prostratie si sa ma limitez la a vizita aceleasi locuri de fiecare data, indiferent cat de frumoase mi-au parut de prima oara.

Si am gasit! Este vorba despre Parcul Plitvice. Mi-a captat atentia de cum am vazut fotografiile. Din punctul meu de vedere, este una dintre cele mai romantice locuri din lume si abia astept sa merg acolo.

Zona este „cucerita” de zeci de cascade spectaculoase, unele formate recent. Accesul catre ele este facilitat de mici poduri din lemn, a caror arhitectura simpla se integreaza perfect in intregul peisaj. Raul Plitvice are o lungime de doar 4 kilometri si este parte integrata a rezervatiei, apele sale dand nastere celei mai mari cascade din zona, care are o inaltime de 76 metri.
Acest colt de rai este in Croatia, relativ aproape de tara noastra, in plus, atat transportul cat si cazarea sunt accesibile. Exista posibilitatea de a calatori in aceasta zona atat cu vaporasul cat si cu trenul, dar cea mai buna modalitatea ar fi sa parcurg tot traseul pe jos.

Principalul motiv pentru care astept 2013. Pana acum…

3 gânduri despre „Un colt de rai

Lasă un răspuns

