O viata picanta

Hello lovers!

Mi s-a intamplat de nenumarate ori, ca atunci cand urmaream o emisiune de gatit, sa ma lovesc de imposibilitatea de a imi procura de la supermarket  un condiment absolut necesar retetei.

Nefiind genul de om care sa renunte usor,am gasit un magazin de mirodenii online cu adevarat senzational. Am ramas placut surprinsa de varietatea de condimente disponibile.

Era destul de incomod sa caut in oras, fara nici un rezultat, la diverse magazine, condimente precum Asafoetida sau Sumac. Acum sunt fericita nevoie mare si abia astept sa am putin timp liber pentru gatit.

Le gasiti aici:

http://magazinuldemirodenii.ro/product-category/mirodenii-pure/

Lasă un răspuns

