Prima nominalizare la Liebster Blog Award

Hello lovers!

Saptamana aceasta a inceput deja bine, deoarece am avut surpriza de a fi nominalizata la Liebster Blog Award!

Vreau asadar sa ii multumesc lui Robert pentru acesta ocazie si sper ca raspunsurile mele sa nu va dezamageasca.

You can find Robert here: http://mindvibes.wordpress.com/2012/10/08/the-challenging-trio/ 🙂

 

Si sa incepem! Aceasta este provocarea primita:

 

  1. Daca ai putea sa devii un personaj fictiv (din filme, carti, sau alte surse), care ar fi acela?
  2. Utilizeaza trei adjective pentru a te descrie.
  3. Care este sunetul tau preferat?
  4. Cum este paharul? Jumatate plin sau jumatate gol?
  5. Ai prefera sa escaladezi un munte sau sa traversezi un desert?
  6. Care este primul lucru pe care il observi la o persoana de sex opus?
  7. Descrie-mi locul tau ideal pentru o vacanta.
  8. Detii vre-un obicei de care incerci sa scapi?
  9. Daca ai putea sa incerci o profesie pentru o zi, pe care ai alege-o, si de ce?
  10. Ce anume te face sa-ti pierzi rabdarea?
  11. Daca ar fi sa-mi oferi un sfat despre viata, care ar fi acela?

1. Ador personajul Melania Lupu creat de Rodica Ojog Brasoveanu in „Buna seara, Melania!” si „Cianura pentru un suras” deoarece este agera, inteligenta si nu inceteaza sa ii surprinda pe cei din jur.

2. Sunt naiva, iubitoare si vesela.

3. Ador sunetul unui avion care decoleaza.

4. In prima faza este mereu jumatate gol, doar mai tarziu observ jumatatea plina 🙂

5. Prefer sa escaladez un munte fiindca senzatia de la final, cand pot sa privesc lumea de sus nu poate fi oferita de nici un desert.

6. Ochii.

7. Destinatia ideala pentru o vacanta trebuie sa aiba mereu multe locuri de vizitat, parcuri de distractie si daca se poate, o plaja.

8. Doresc sa incetez a imi mai face griji pentru lucrurile mici.

9. Intr-o alta viata, mi-ar fi placut sa fiu medic.

10. Imi pierd mereu rabdarea in prezenta oamenilor prosti.

11. Sa iubesti intotdeauna si sa nu renunti la visele tale, indiferent cat de nebunesti par ele pentru alti oameni.

 

Poate pentru a motiva oarecum raspunsurile ce le-am oferit, aici este si o scurta descriere care se pare ca o datorez 🙂

1. Imi place foarte mult sa citesc, pacat ca nu prea am timp.

2. Ador sa rad si sa fiu printre oameni dragi.

3. Am o pasiune pentru avioane.

4. Sunt mereu zapacita si panicata.

5. Nu ma inteleg bine cu insectele. 🙂

6. Imi plac ochii caprui.

7. Nu pot sa stau niciodata mai mult de 30 minute la plaja.

8. Prefer sa fiu eu cea care conduce o situatie.

9. Iubesc Grey’s Anatomy 🙂

10. Imi place sa invat lucruri noi.

11. O imbratisare imi aduce mereu zambetul pe buze.

 

Si acum e acum! Urmeaza sa lansez eu o provocare si sa nominalizez cativa oameni talentati si frumosi:

in love with fashion, pinkaela, hetealx, paul, inaeh, wildrosec, si malinkasstudio

1. Cat timp ai putea sa stai fara telefon mobil si internet?

2. Ce ai alege intre a fi tuns chel sau a avea parul albastru?

3. Care a fost cea mai haioasa intalnire, si aici ma refer la un date 🙂 ?

4. Care este mirosul pe care nu il suporti?

5. Consideri cumva ca mai exista un program interesant la televizor?

6.Cat de veche este perechea ta preferata de blugi?

7. Numeste prima poezie invatata.

8. De ce crezi ca barbatii isi dezvelesc/mangaie burta in public?

9. Care este cea mai frumoasa amintire cu parintii sau familia ta?

10.Care este cel mai mare regret al tau?

11.Esti dispus sa faci compromisuri pentru cei dragi?

Astept raspunsurile voastre, va pup si va imbratisez! 🙂

11 gânduri despre „Prima nominalizare la Liebster Blog Award

  1. Felicitari pentru award si multumesc mult pentru nominatie!!!!!!!!!!!
    eu tot ma iubesc Grey’s Anatomy si imi place sa controlez totul, pe cit posibil!!!!

  2. Pingback: Premii | Paul's Blog

Lasă un răspuns

