Schimbare

Hello lovers!

Se zice ca o schimbare nu vine niciodata singura si imi dau seama treptat de veridicitatea acestei zicale.

Sunt destul de emotiva si ma atasez foarte repede de oameni, de lucruri si de locuri… Cu greu ma despart de cele dragi.

O schimbare nu este intotdeauna bine venita sau dorita, insa exista momente cand cel mai important este sa privesti partea plina a paharului si sa profiti de ce este nou pentru a te dezvolta. In schimb, doar asa poti sa scapi de monotonie si sa incerci lucruri noi pe care altfel poate nu le-ai fi incercat.

Daca tu iti doresti acea schimbare si reusesti sa scapi de inhibitii si de frica, poti dobandi noi cunostinte, face noi prieteni sau schimba stilul de viata cu totul.

Ma bucur ca nu ma plafonez si ca am avut curaj sa schimb ceva in viata mea.

Sunt fericita si parca aceasta gura de aer proaspat mi-a incarcat bateriile. Mai concret, tocmai mi-am schimbat job-ul, dieta si nu in ultimul rand, o sa incep o adevarata aventura in ceea ce ma priveste relatia de cuplu.

Oare ce ma mai asteapta?

4 gânduri despre „Schimbare

  1. Draga mea, matusa astroloaga ex-nevrotica din mine zice: lasa-te pe mana lui Pluto, planeta mortii si a renasterii, a distrugerii si reconstructiei, si make the best of it! Psihiatra de copii din mine zice: schimbarea face parte din viata, schimbarea inseamna a fi viu, a trai; iesi din rutina, obisnuinte (care scad teama si anxietatea, dar se dovedesc paguboase pe termen lung pentru ca nu te lasa sa cresti, sa te dezvolti). Dana (just Dana) zice: fac mai multa miscare, am renuntat la tigari de vreun an si la cola de aproape o luna, am mai multa grija de mine, abia astept sa vad ce ma pandeste de dupa colt, abia astept sa incep o noua zi ca sa vad ce imi rezerva, imi fac planuri pe termen scurt si ma astept sa nu se alinieze toate lucrurile „la dunga”. Am invatat multe de la tine, imi place la nebunie „tupeul” tau de a fi asa cum esti – you go, girl!

  2. Felicitari pentru toate schimbarile din viata ta si mai ales pentru curajul de a accepta schimbarile, se vede ca ti-au adus numai bucurii!!!! keep us posted!

Lasă un răspuns

