Muse – made in Romania

Hello lovers!

Cand scriu, imi place sa ii ascult pe baietii de la Muse. Imi deschid You Tube, si caut playlist-ul meu preferat de la ei. Ii dau play si ma apuc de lucru. Mare mi-a fost uimirea cand am descoperit un filmulet „Making of” al unui videoclip de al lor realizat in Romania. Uite mai, au venit si cei de la Muse sa filmeze aici. Dragut. Vorba lui Andi Moisescu, artistii nostri cauta locatii pentru videoclipurile lor in strainatate, iar cei ce raman pe aici, mai nou, filmeaza doar pe podul Basarab. 🙂

Un gând despre „Muse – made in Romania

  1. Fiecare cauta ce n-are. Ai nostri civilizatie, ai lor peisaje salbatice(un videoclip de razboi ar fi senzational filmat in centrul vechi printre cladirile alea in descompunere).
    Aia care raman totusi sa filmeze in tara sunt intradevar lipsiti de inspiratie…

Lasă un răspuns

