O farsa pentru el

Hello lovers!

O farsa buna necesita strategie, timp si mai ales idei geniale.

Tata este persoana care mi-a facut cele mai multe farse. De-a lungul timpului i-am cazut in plasa la telefon, sau m-am ofticat ca am fost credula si i-am oferit satisfactia de a rade de mine. Stie cat de mult imi displac insectele si de aceea ma tortureaza de cate ori are ocazia. Cand eram la scoala si sora mea era mica, ma trezeam ca aveam in ghiozdan pampersuri folosite, imi ascundea ceasuri prin camera setate sa le sune alarma la diferite ore din noapte si multe altele. Din fericire nu sunt singura tinta a lui in ceea ce priveste farsele, asa ca din cand in cand ma bucur sa rad si eu de alti nefericiti. Am prins gustul si am continuat si eu traditia. La birou imi chinui colegii atunci cand schimb literele intre ele la tastatura, cand le pun crema pe mouse, sau cand le ascund lucrurile. Cel mai greu mi se pare sa pacalesti pe cineva de 1 aprilie. Atunci nu exista suflet care sa nu fie prudent.

In urma cu aproximativ 1 an, am dat pe youtube de un cuplu tare simpatic, ei isi fac frecvent farse unul celuilalt. Imi place faptul ca se distreaza mereu , dar mai ales ca se implica trup si suflet in glumele ce le organizeaza, se gandesc de la inceput la toate scenariile posibile si regizeaza in adevaratul sens al cuvantului aceste momente.

Ei sunt Jeana si Jesse. Locuiesc impreuna, au o pisica adorabila Savannah, el e pasionat de jocuri pe calculator, isi castiga deja existenta din site-urile ce le detine, sunt faimosi, locuiesc in Jersey, iar ea a terminat de curand facultatea.

Aici este una dintre farsele mele preferate, pe care trebuie neaparat sa o pun in practica odata.

Pe youtube, gasiti toate farsele lor la pvp (prankvsprank).

2 gânduri despre „O farsa pentru el

Lasă un răspuns

