O iubire de-o vara…

Hello lovers!

Ma intreb si eu asa, ce inseamna o iubire de-o vara? Vine vara, esti relaxat, uiti parca de probleme, te plimbi pe faleza si vezi un tanar dragut…. poate il reintalnesti din greseala si a doua zi pe plaja, si de aici ce e de facut? Il abordezi doar asa? Sau il astepti pe el sa faca primul pas? Ok, las detaliile acestea. Sa presupunem ca apropierea dintre cele 2 persoane este inevitabila si ajung sa petreaca timp impreuna… Dar daca tu te-ai dus la mare Marti sa zicem, si el e acolo deja de Sambata, asta inseamna ca petrec mai putin timp de o saptamana, exclus o vara (ca sa nu mai aduc in discutie factorii financiari, scuzati limbajul dar cine puii mei isi permite o vara intreaga la mare?). Atunci imi explica si mie cineva va rog frumos conceptul de o iubire de-o vara la mare? Cum sufletelul meu sa ajungi sa cunosti o persoana in asa scurt timp, ca sa nu mai zic sa te indragostesti. Mai, poate sunt eu prea cerebrala sau hai sa zic plictisitoare, dar chiar vreau sa stiu cum stau lucrurile. Nu traim un film…

2 gânduri despre „O iubire de-o vara…

  1. E vorba de o atractie electrizanta si instantanee (la prima vedere, cum spun unii). Nu cred ca cineva care a avut o experienta mai scurta de o saptamana, va numi asta „o iubire de vara”, insa cei care au trecut de acest interval minim de timp si spun asta, inseamna ca au avut parte de intensitate maxima in fiecare moment, ceva ce nu e likely sa se mai intample cu aceeasi persoana, de unde iubirea de-o vara, o metafora (da-mi voie, caci tocmai mi-am dat bac-ul) pentru ceva frumos, scurt, unic, de care iti amintesti, dupa care tanjesti. 🙂
    Sper ca te-am lamurit. 😀

    • Merci mult Anca pentru gandurile tale. Ai dreptate, exista atractii instantanee… si sunt de parere ca acestea, pentru a fi autentice, trebuie sa fie spontane. Din punctul meu de vedere, neprevazutul este cel mai incitant 🙂

Lasă un răspuns

