Cel mai tare telefon

Hello lovers!

Azi nu ma plang, nu comentez si nu critic, sau cel putin nu negativ 😛 .

Sa va zic ce s-a intamplat. Asaaaa. Stateam eu linistita in casa si imi suna telefonul. Un numar de mobil. Nu il aveam in agenda.

O voce cunoscuta la capatul celalalt ma saluta politicos. Raspund si eu la fel. Dorea sa imi confirm identitatea. Imi spun numele usor sceptica. Apoi doamna se prezinta drept Maria (un nume fictiv, nu vreau sa dau si eu tot din casa), de la banca Y. Asteptam acum sa vad de ce acte au nevoie, ca astia tot timpul cer cate ceva, sau sa imi propuna cine stie ce minune. Eram deja plictisita. Cand colo, Maria ma intreaba ce mai fac, cum sunt etc. Surprinsa de felul in care decurge conversatia raspund relaxata ca sunt in concediu. Doamna imi spune si ea relaxata ca atunci cand mai trec pe la Mures sa ii fac o vizita, ca totul este in regula in ceea ce priveste contul meu si ca de fapt vroia sa il sune pe tata. Ne-am luat la revedere, apoi m-a busit rasul. Telefoane de genul asta sa tot am de la banci. Nice job banca Y, sa o tineti tot asa ca imi place de voi.

Bye bye!

Lasă un răspuns

