La inaltime

Hello lovers!

Toata lumea vrea sa fie „la inaltime”. Sa fim pe primul loc la job,  sa ajungem faimosi, respectati si admirati. Cativa dintre noi vor sa fie la inaltime in adevaratul sens al cuvantului. Un salt cu parasuta, zbor cu parapanta sau  bungee jumping. Cei mai romantici dintre noi vor sa priveasca restul lumii dintr-un turn celebru.

Putini sunt insa cei care au un loc de munca la inaltime. Cladirile inalte nu sunt construite singure, caci fara contributia unor oameni curajosi ele nu ar mai exista. Oameni simpli, cu familii, s-au dedicat trup si suflet la ridicarea acestor mastodonti. Cand constructia este gata isi duc nepotii sau copiii de mana si le arata cu mandrie ce i-a rapit zile si nopti de ei.

Nu stiu cum reusesc sa isi pastreze echilibrul, pentru mine este inca un mister. Sar de pe o schela pe alta cu o usurinta ce ma uimeste de fiecare data. Au in jurul braului uneelte grele si totusi au o stranie gratie in miscari. Pe vremuri nici macar nu existau echipamente de siguranta sau masinarii care sa ii ajute. Eu ii respect pentru curajul lor si pentru pricepere.

Apoi exista pilotii. Imi zicea cineva la un moment dat ca un om nu isi da seama la 20 de ani ca vrea sa devina pilot ci creste cu acest vis de mic copil. Asa sa fie oare? Ca sa ne dam seama ar trebui sa intervievam un numar mare de piloti…

Mie imi este frica de inaltime. Simt cum inima imi bate tot mai tare, gandurile si panica imi acopera toate celelate simturi si aceasta presiune pune stapanire pe mine pret de cateva clipe. Totusi, in nebunia mea am incercat fel de fel de experiente la inaltime de la bungge la hotshot. Senzatia este incredibila. Saltul rapid de la frica, oroare, extaz, incantare si fericire este genial. Daca toti am reusi sa ne depasim fricile, de orice natura ar fi acestea, poate am deveni mai increzatori.

Va las sa urmariti un filmulet tribut pentru cei ce au construit ceva in adevaratul sens al cuvantului.

Lasă un răspuns

