A ajuns si la noi!!!!!!!!!!

Hello lovers!

Azi am intrat plictisita in casa, m-am trantit pe canapea si am deschis laptop-ul. Facebook imi este home page asadar… nu a durat mult pana sa observ ca s-a deschis SUBWAY in Iulius Mall! Cand? Cum? Am lipsit o zi din Cluj si uite ce se intampla.

Incantata nevoie mare de ce sandwich sa imi cumpar, ma gandeam deja la care a fost ultimul savurat. Sa fi fost cumva in Germania? Sau poate in Bucuresti? Nici nu mai stiu! De bine ce am ajuns acasa, acum iar trebuie sa ies ca doar nu ma pot abtine, fiindca sunt o pofticioasa mareeeee. Si apropo, sunt 36.781 de resaurante Subway in 100 de tari. Pardon, 36.782 🙂 . Am fugit sa pap!

 

Dupa o coada de 35 de persoane si 25 minute pierdute, am renuntat. Nu am ajuns sa cumpar nimic deoarece imi pierdusem rabdarea. Poate data viitoare… 😦

 

2 gânduri despre „A ajuns si la noi!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

