Elena Kalis ne indeamna sa visam

Hello lovers!

Elena Kalis a profitat de Bahamas la maxim! Inspirata de povestea Alice in Wonderland ea a creat varianta Alice in… Waterland si astfel a oferit noi valente conceptului de arta fotografica subacvatica.

Artista nascuta in Rusia, este deschisa la orice fel de provocari. Am citit de curand ca a creat un shooting chiar si pentru tineri casatoriti. Ma gandesc ca norocosul cuplu s-a ales cu un album superb. Sunt curioasa insa daca mireasa a pozat in rochia de la nunta… din pacate nu s-au publicat acele fotografii, iar curiozitatea mi-a ramas nesatisfacuta.

Nu sunt o fana foarte mare a acestui tip de arta, insa am ales sa va prezint un calup de fotografii realizate de Elena, deoarece mi s-au parut foarte expresive si chiar daca nu stiu ce fel de tehnica foloseste pentru a captura lumina, se vede cu ochiul liber ca este talentata. Sper sa va placa si sa zambiti, sau cel putin sa va intrebati: „Cum reuseste oare? ”

 

 

 

 

 

Pe final, Elena Kalis si „pensula” 🙂

In cazul in care v-am starnit curiozitatea: http://www.elenakalisphoto.com/portfolio/

O seara placuta!

Lasă un răspuns

