Ce ma enerveaza cand calatoresc? Multe…

Hello lovers!

Cand calatorim trebuie sa ii induram pe ceilalti. Trebuie sa le suportam comportamentul sau preferintele muzicale si cel mai nasol, suntem obligati sa ne invadeze spatiul personal.

Sunt o persoana foarte permisiva si vesela. Cu greu ma enervez din maruntisuri, dar atunci cand calatoresc parca sunt o tinta sigura pentru cei mai nepoliticosi.

Cand calatoresc singura, cu autocarul, ma rog ca persoana ce va sta langa mine sa fie pedanta si cu bun simt. Sa nu adoarma pe umarul meu, sa nu imi “flageleze” simturile cu cine stie ce mirosuri si sa nu ma oboseasca tot drumul cu sfaturi despre retete minune de muraturi sau zacusca.  Cel mai chinuitor mi se pare sa petrec 3 sau mai multe ore, intr-un spatiu inchis, sa nu pot nici macar sa dorm si sa fiu constant deranjata.  Ii inteleg pe cei care au copii de un an sau doi care nu prea pot sa ii stapaneasca pe cei mici, insa cand ai deja un copil de cinci ani la care ii poti spune sa nu mai loveasca cu picioarele in scaunul din fata sau sa nu mai strige de parca e pe moarte; ei ca parinti aleg sa inchida ochii la aceste manifestatii… Scuza-ma dar nu ai scuza!

Cand calatoresc cu avionul si trebuie sa astept dupa o pitipoanca ce este toata acoperita de gablonturi ieftine din metal, ca un pom de Craciun din ’92 pana cand se dezechipeaza, doar ca sa trec de detectorul de metale, simt cum imi creste tensiunea. Apoi aceeasi pitipoanca este cocotata pe tocuri cui de 11 cm si o vad cum este pierduta in spatiu prin aeroport. Are bagajul de mana ticsit cu produse ce nu le poate duce in avion si plange suparata ca trebuie sa renunte la kg intregi de produse mai mult sau mai putin folositoare acelei calatorii.

Si mai sunt apoi calatorii de fite. Pun pariu ca ati dat de ei macar o data. Sunt din acea specie care vorbeste constant la telefon (de parca lumea s-ar prabusi fara ajutorul lor), care se plang constant de serviciile insotitorilor de bord, de mancare sau de puii mei mai stiu ce…

Imi place sa calatoresc dar jur, cateodata as prefera sa fiu singura.  :P

 

travel

4 thoughts on “Ce ma enerveaza cand calatoresc? Multe…

  1. Draga mea, am auzit azi o poveste foarte tare, apropo de calatorii. Mama romanca dotata cu una bucata prunc de 2 ani care a urlat ca din gura de sarpe si a refuzat sa i se puna centura in avion – mai mult, a sarit in picioare pe scaun (nu mai retin daca in timpul decolarii sau al aterizarii). In concluzie, it can always get worse… Apropo, avand in vedere antecedentele mele (copil razgaiat care urla din nimic), te deleg cu o sarcina, in caz ca ajung sa am copii: daca copiii mei urla si se dau cu fundul de pamant, ori ma impusti, ori rezolvi sa fiu declarata incompetenta. E pentru binele copiilor!

  2. Da, dar şi când ajungi la destinaţie, cine e cel mai fericit om de pe pământ ? :P
    Cam asta e. Puţine lucruri pe lumea asta se obţin fără sacrificii. Ştiu că s-ar putea şi altfel dar m-am convins că, orice am spune şi orice am face, nu putem schimba nimic.

Lasă un răspuns

